Dokładamy wszelkich starań, aby Klient dokonujący zakupy w naszym sklepie internetowym miał gwarancje bezpieczeństwa dotyczące zarówno jakości towarów, zasad przechowywania powierzonych nam danych osobowych, jak i jakości obsługi serwisowej podczas trwania gwarancji produktu.

W naszym e-sklepie posiadamy nowoczesne mechanizmy ochrony danych osobowych. Wszystkie dane przechowujemy na specjalnym serwerze chronionym firewallem, do którego nie można włamać się z internetu. Dostęp do danych mają tylko wybrani i przeszkoleni pracownicy naszej firmy. Dostęp do danych kontrolowany jest przez system zabezpieczeń. 

Sprzedajemy tylko nowe, pełnowartościowe i w pełni sprawne towary. Produkty pochodzą z oficjalnej dystrybucji i zostały wprowadzone na rynek polski w pełni legalnie. Dokładamy wielu starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji technicznych przekazanych nam przez ich producentów.

Gwarantujemy także bezpieczną dostawę zamówionych produktów. Każda zamówiona przesyłka jest starannie pakowana, a produkty są odpowiednio zabezpieczone. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej wartości. Współpracujemy ze sprawdzonymi firmami kurierskimi, które gwarantują bezpieczną dostawę przesyłki do adresata. Jeżeli z uwagi na uszkodzenie lub nieoryginalne opakowanie dostarczonej paczki pojawią się wątpliwości co do jej stanu, prosimy nie odbierać przesyłki. Niezwłocznie proszę nas wtedy poinformować o takim zdarzeniu, a po otrzymaniu potwierdzenia od firmy kurierskiej o uszkodzeniu paczki, natychmiast wyślemy nowy towar.

Pakujemy pod okiem kamery. Sprawdzamy przed wysyłką jakość towaru i ubezpieczamy każdą przesyłkę.

Każdy zakupiony u nas produkt posiada gwarancję producenta. 

Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę z punktu odbioru/automatu/paczkomatu/od kuriera:

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera lub pod okiem kamery automatu paczkowego.

Pakujemy pod okiem kamery i sprawdzamy przed wysyłką jakość towaru, a także ubezpieczamy każdą przesyłkę.

Niezwykle rzadko zdarzają się przypadki uszkodzenia towaru w trakcie transportu.

Zgłoś REKLAMACJĘ InPost 

Zgłoś REKLAMACJĘ DHL

Do skutecznego zgłoszenia szkody należy zrobić dokumentację zdjęciową opakowania przed otwarciem lub zaraz po otwarciu wraz z widocznymi uszkodzeniami zawartości paczki i widoczną etykietką, oraz prawidłowym zabezpieczeniem przedmiotów (folia bąbelkowa, wypełniacze itp.) 

Dzięki temu będziemy mogli szybko wysłać zamówiony towar ponownie oraz odzyskać z ubezpieczenia poniesione straty.

Jeśli cała paczka jest uszkodzona proszę odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz nas o tym poinformować.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny – 537 773 999