Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy na całym terytorium Polski. 
 
 Przesyłki poza terytorium kraju wyceniane są indywidualnie po złożeniu zamówienia (wyłącznie telefonicznie pod nr telefonu 537 773 999). 

Zależy Ci na dostawie w weekend napisz do nas lub zadzwoń, a pomożemy wybrać odpowiednia formę wysyłki. Tel: 537 773 999 e-mail: biuro@pracujemyzpasja.pl

Czas dostawy

Jest uzależniony od wybranej formy dostawy i sposobu płatności.

Gwarantowana dostawa przez przewożników to 2 dni robocze od dnia nadania, ale najczęściej przesyłki dostarczane są następnego dnia roboczego. 

Zamówienia złożone do godziny 12.00 i opłacone (BLIK-em, natychmiastowym przelewem na telefon 537773999 lub za pośrednictwem Przelewy24, Payu, CashBILL) wysyłamy tego samego dnia roboczego z dostawą najczęściej w następnym dniu roboczym.

Pamiętaj odebrać przesyłkę w terminie określonym w regulaminie przewożników (najczęściej od 2 do 4 dni roboczych), aby uniknąć zwrotu do nadawcy.

Koszt dostawy

Paczka do wybranego punktu: waga maksymalna jednej paczki to 25 kg, (cena od 15zł przy zakupie powyżej 100zł)
        
 Przesyłka kurierska: waga maksymalna jednej paczki do 30 kg, (cena od 15zł przy zakupie powyżej 184,50zł)
 
 W koszyku po wyborze produktów znajdują się informacje dotyczące dokładnych kosztów dostawy dla wybranego produktu, oraz przybliżony czas jego dostarczenia uzależniony od wartości zakupu i sposobu dostawy:

DHL – dostawa do punktu odbioru lub pod wskazany adres najczęściej realizowana następnego dnia roboczego tylko dla zamówień złożonych do godz 10.00, maksymalny czas dostawy to 2 dni robocze

Pamiętaj – czas oczekiwania przesyłki na odbiór w Punkcie Obsługi Paczek DHL lub BOX DHL 24/7 wynosi aż 4 dni kalendarzowe, licząc od następnego dnia po dostawie przesyłki do punktu odbioru/.

Masz możliwość przekierowania paczki jeśli wiesz, że nie uda Ci się jej odebrać w wyznaczonym miejscu i czasie!

Cykle od zakupu do odbioru:

  1. Zakup w internecie
     Finalizując zakup w sklepie internetowym, podajesz numer telefonu komórkowego oraz e-mail, na który będziemy wysyłać powiadomienia o planowanym terminie i adresie doręczenia.
  2. Przygotowanie przesyłki do nadania
     Na etapie przygotowania przesyłki do nadania, sklep internetowy przekazuje do nas dane kontaktowe kupującego / odbiorcy paczki: adres e-mail lub numer telefonu komórkowego.
  3. Powiadomienia o przesyłce
     Gdy nasz kurier odbiera paczkę ze sklepu lub punktu nadawczego, wysyłamy do Ciebie powiadomienie z informacją o przewidywanym terminie i miejscu doręczenia przesyłki oraz linkiem i danymi (numer przesyłki i PIN) umożliwiającymi skorzystanie z usługi Przekieruj paczkę.
  4. Przekierowanie przesyłki
     Po zalogowaniu do serwisu pod adresem: przekieruj.dhlparcel.pl odbiorca paczki może zmienić adres i datę jej doręczenia. Jedną z opcji jest samodzielny odbiór przesyłki w sieci 14 000 Punktów Obsługi Paczek DHL POP. Dostępne są m.in. sklepy i salony prasowe, stacje benzynowe, punkty handlowo – usługowe, z których większość otwarta jest minimum do godziny 21 oraz automaty POP BOX DHL czynne 24/7.
     W serwisie przekieruj.dhlparcel.pl można także zrezygnować z odbioru przesyłki. Zmiany można wykonywać wiele razy do godziny 23:59 w dniu nadania paczki.
  5. Doręczenie przesyłki
     Paczka doręczana jest zgodnie z tym, co zostało zgłoszone poprzez usługę „Przekieruj paczkę”. Jeśli żadne zmiany nie zostały dokonane, paczka doręczana jest zgodnie ze standardowym procesem na adres podany przez nadawcę.

InPost – dostawa najczęściej następnego dnia roboczego jeżeli złożysz zamówienie do godz 12.00, maksymalny czas dostawy to 2 dni robocze

Standardowo na odbiór paczki z paczkomatu lub punktu odbioru masz maksymalnie 48h!

Kiedy Twoja przesyłka dotrze do Paczkomatu, dostaniesz powiadomienie w aplikacji/e-mail/SMS.  

W sytuacji, gdy Twój Paczkomat jest przepełniony, paczka trafi do Paczkomatu  tymczasowego (umiejscowionego w odległości nie większej niż 2 km w linii prostej względem pierwotnie wybranego Paczkomatu), skąd będziesz ją mógł odebrać przez 1 pełny dzień roboczy.

Jeśli tego nie zrobisz, paczka trafi do pierwotnie wybranego przez Ciebie Paczkomatu. Tam będzie na Ciebie czekać przez kolejne 48h. 

Dopiero po tym terminie zostanie zwrócona do oddziału.

Pamiętaj, że aktualny status paczki możesz sprawdzić na stronie Śledzenie przesyłek lub w aplikacji mobilnej InPost Mobile, którą łatwo i bezpiecznie pobierzesz z Google Play lub App Store.
 
 Dostawa kurierem? – jasne, że może nie być Cię w domu!

Kurier jest już w drodze z Twoją paczką, a Ty masz coś do załatwienia na mieście?
 Dzięki możliwości przekierowania paczki kurierskiej InPost możesz odebrać swoją paczkę z automatu Paczkomat®, PaczkoPunktu lub po prostu od sąsiada wtedy, kiedy kurier nie zastanie Cię w domu.

Więcej możesz z InPost Mobile

Teraz przekierowanie przesyłki kurierskiej jest możliwe również w aplikacji InPost Mobile! To szybkie i wygodne rozwiązanie dla każdego, kto lubi mieć pod kontrolą swoje przesyłki. Wystarczy, że klikniesz w przycisk „Przekieruj” i wybierzesz nową opcję dostawy. Usługa przekierowania paczki jest bezpłatna.
 
 1. W aplikacji InPost Mobile na liście śledzenia lub w szczegółach przesyłki kliknij w przycisk „Przekieruj” przy wybranej paczce kurierskiej, a następnie wybierz nową preferowaną opcję dostawy.

2. Możesz przekierować swoją paczkę do sąsiada (w obrębie tej samej ulicy, co pierwotna wysyłka), do automatu Paczkomat® (gdy paczka spełni kryteria m.in. rozmiarowe – musi zmieścić się do skrytki) lub PaczkoPunktu.

3. Gotowe! Polecamy przekierowanie paczki do pobliskiego automatu Paczkomat®, skąd odbierzesz ją 24/7.

Ważne!

W przypadku nie odebrania przesyłki kurierskiej czy paczkomatowej w terminie określonym w regulaminie przewoźnika (najczęściej od 2 do 4 dni roboczych), paczka wróci do nadawcy. 
 
 Gdy rezygnujesz z zakupu po wysłaniu przesyłki z magazynu, koszt przesyłki i przesyłki zwrotnej obciążają kupującego i odejmowane są z przesłanej przedpłaty zgodnie z regulaminem sklepu i wystawioną fakturą korygującą do zawartej już transakcji. 
 
 Różnica zwracana jest na konto bankowe klienta natychmiast po przesłaniu numeru konta bankowego i danych odbiorcy na adres email: biuro@pracujemyzpasja.pl 

Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę z punktu odbioru/automatu/paczkomatu/od kuriera:

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera lub pod okiem kamery automatu paczkowego.

Pakujemy pod okiem kamery i sprawdzamy przed wysyłką jakość towaru, a także ubezpieczamy każdą przesyłkę.

Niezwykle rzadko zdarzają się przypadki uszkodzenia towaru w trakcie transportu.

W takiej sytuacji należy przyjąć przesyłkę, a następnie niezwłocznie sporządzić z kurierem protokół szkody lub zgłosić do przewoźnika reklamację i poinformować o tym fakcie Sklep.

Reklamacja w przypadku uszkodzeń w transporcie:

Zgłoś REKLAMACJĘ InPost

Zgłoś REKLAMACJĘ DHL

Do skutecznego zgłoszenia szkody należy zrobić dokumentację zdjęciową opakowania przed otwarciem lub zaraz po otwarciu wraz z widocznymi uszkodzeniami zawartości paczki i widoczną etykietką, oraz prawidłowym zabezpieczeniem przedmiotów (folia bąbelkowa, wypełniacze itp.) 

Dzięki temu będziemy mogli szybko wysłać zamówiony towar ponownie oraz odzyskać z ubezpieczenia poniesione straty.

Jeśli cała paczka jest uszkodzona proszę odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz nas o tym poinformować.

W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny – dział techniczny +48 668 344 571